En acı şeker

Bursa'nın Mudanya ilçesinde 13 Mart'ta, Büyükşehir Belediyesi'ne ait çöp kamyonunun çarpması sonucu hayatını kaybeden 4 yaşındaki Serhat Aydoğdu'nun annesinin evlat hasreti dinmiyor.
ŞEKERLE AVUNUYOR
Küçük çocuğun annesi Sabire Aydoğdu, oğlunun ölmeden hemen önce yediği ve geriye kalan iki adet şekerle kendini avutuyor. Kazayı kabullenemediğini ve uyuyamadığını söyleyen acılı anne, "O gün sahildeyken verdiğim şekerli sakızdan birini yemişti. Diğer ikisi cebimde kaldı. Kendimi bu şekerlerle avutuyorum. Benim yavrum öldüğüyle kaldı. Kim suçluysa adalet önünde hesabını versin" paylaşımında bulundu. Sabire Aydoğdu, kazadan sonra kendilerine taziyeye bile gelmeyen, tutuklanan dönemin CHP'li Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'e sitem etmişti.
YORUM YAP
Yer Konya... DNA testi araştırıp 6 aylık hamile eşini katletmişti! Yargıtay ‘iyi hal’ kararını bozdu
Konya'da komşusunu bıçaklayarak katletti! Cinayetin nedeni pes dedirtti
Başkan Altay, Hafızlık İmam Hatip Okullarını kazanan öğrencilerle buluştu
Karatay’da Çocuklar Şenlikte Buluştu: 20. Cahit Zarifoğlu Çocuk Şenliği Coşkuyla Gerçekleşti
Konya’da aynı anda binlerce bisikletsever pedal çevirdi! Uğur İbrahim Altay: Yıl boyunca birçok organizasyon gerçekleştireceğiz
Başsavcı Olma Hayali Yarım Kaldı: Berat Irmak Olayında Yeni İddialar
11 yaşındaki kızının müstehcen görüntülerini yayınlamıştı! TikTok'taki rezil paylaşıma tutuklama

